2011. július 6., szerda

Lecsós sertés szelet



Nálunk a lecsó mint olyan nem örvend túl nagy közkedvnek, a miértjét nem tudom, én szeretem. Ha virslivel és rizzsel készítem akkor le csúszik a fiúknak is amúgy nem nagyon. Most olyan verzióban készítettem aminek a pasi nehezen tud nemet mondani mert hús van benne, és a legtöbb pasi ragadozó szereti a húst, mindegy milyen formában. Na az én vadjaim is így vannak ezzel, ezért most így készítettem és mindenki szívesen fogyasztotta:

2 fej vöröshagymát megtisztítottam és laskáta( hosszúkás szeletekre) felvágtam olajon üvegesre hevítettem. Ezalatt fél kg sertés combot megmostam hideg vízben és szeletekre vágtam. A hagymát megszórtam piros paprikával vigyázva meg ne égjen mert megkeseredik az étel tőle. Rátettem a hús szeleteket és 2 dl vízzel felöntöttem. Sóztam, borsoztam, pici ételízesítőt tettem hozzá. Félpuhára főztem, majd 3 paradicsomot meghámoztam szeleteltem, és fél kg paprikát megmostam , felszeleteltem a húshoz adtam, készre főztem. Én ezt úgy szeretem ha zsírjára visszasül, és jó tartalmas szaft marad nem pedig víz. Párolt rizzsel tálaltam.

4 megjegyzés:

  1. Köszi Judit! Nem csak guszta, hanem finom is ;)

    VálaszTörlés
  2. Én imádom a lecsót, és egy ilyen ebéd maga a menyország. Étvágygerjesztő a fotó, elfogadtam volna egy tányérral. Nálunk a férjem pont ezt mondja, hogy "Én ragadozó vagyok, nekem húst süss!" Még a főzelékhez is kell vagy fasírozott vagy pörkölt!! :))

    VálaszTörlés
  3. Barbi nálam is ragadozó az összes pasi és van belőle három...:D

    VálaszTörlés